Sivut

torstai 24. joulukuuta 2015

JOULUKALENTERIN VIIMEINEN LUUKKU | Pukinkontti ja arvonnan voittaja

3. luukun arvonnan voittajaksi selviytyi...


Onnea voittajalle, otan sinuun yhteyttä tässä muutaman päivän sisällä ! Tähän viimeiseen luukkuun "huipentuu" tämä kalenteri. Tätä oli suht mukava tehdä, vaikka yhden luukun suunnitelma/toteutus menikin plörinäksi sattuneista syistä, mutta ei sentään tullut tyhjiä tai (minun mielestäni ainakaan) tylsiä luukkuja. Eikös se ole jo itsessään saavutus tälläiseltä kuuden luukun kalenterilta ? :D En varmaan tule tulevaisuudessakaan pitämään täysluukkuisia kalentereita, ne on sen verran vaivaa ja aikaavieviä etten todennäköisesti koskaan saisi sellaista edes valmiiksi, laiska kun olen. Kiitokset kaikille kalenteria seuranneille ^.^

Pitemmittä puheitta, siirrytään tallin hevosten joululahjalistoihin !


John
Rakas Joulupukki, toivoisin tänä vuonna joululahjaksi kasan uusia kampoja sillä Taija ja sen kaverit on ehtineet kuluttaa muutaman jo poikki näitä minun kutrejani harjatessa. Samaan syssyyn voisit pistää vaikka pari litraa selvittävää hoitosuihketta niin niiden ei tarvitse repiä niitä takkuja auki, ja harjani pysyisi tottakai upean kiiltävänä. Muutama turkoosi rusettikaan ei olisi pahitteeksi, nuo mustat kumilenkit kun on niin tylsiä. Iso ja värikäs tyttökaveri minun kanssani pelloille kirmaamaan olisi myös mukava saada, minulle kun tulee välillä hieman tylsää noiden pienien ja sporttisten rääpäleiden kanssa, lukuunottamatta Fjödiä tietenkin !
Mona 
Hei rakas Joulupukki ! Kuten tiedät, olen tänäkin vuonna noudattanut tiukkaa dieettiä ja armotonta kuria jotta pysyisin samassa loistokunnossa kuin edellisinäkin vuosina. Ja vaikka Ninja edelleen yrittää minua aika ajoin työntää kuralätäkköihin, olen pitänyt vihani hallinnassa enkä ole potkinut tai purrut häntä. Toivoisin siis tänä jouluna lahjaksi uusia upeita, aidoilla timanteilla koristelluita kankisuitsia ! Taija on niin pahasti pinttynyt noihin minun vanhoihin rupusiin suitsiin että taidan kohta olla jo aivan turta niiden kuolaimelle. Jos pienen lisätoiveen saa esittää niin uudet vaaleanpunaiset pintelit ja loimi sopisivat hyvin karvani kanssa yhteen. Rakkaudella, Mona ♥
Wade 
Hei pukki ! Toivoisin tänä vuonna joululahjaksi uusia kuolaimettomia suitsia, jossa olisi turvan päällä erittäin paksu pehmuste herkkää nenääni varten (kuolaimettomat siksi että toimin ihan hyvin ilmankin, ärsyttää vaan ne rautapalaset suussa). Ja vaikka Taija ei koskaan minulla yli 90cm hypi niin uudet estetolpat sekä puomit olisi tosi kivat, ne nykyiset kun on niin tylsät ja värittömät. Kaiken lisäksi ne yltävät vain 95 senttimetriin, niiden pitäisi olla vähintään 120cm korkuiset ! Näiden lisäksi sellainen sininen paksu jumppapatja olisi kätevä, Taija voisi aina raahata sen kentän keskelle ja kun minulle tulee varsafiilis niin voisin häntä aina siihen huoletta heitellä, ettei vahingossakaan pääsisi rodeotaidot ruostumaan.
Unik 
Terve Joulupukki ! Minä kirjoittelen tänä vuonna poikkeuksellisesti täältä ylläpitokodin uusien kavereideni keskeltä, joten jouluksi toivoisin vain että Mona voisi tulla käymään täällä. Kaikki uudet ihmiset jotka on minulla ratsastaneet on olleet aivan ihania, saan aina paljon rapsutuksia ja porkkanaa treenien jälkeen, joten uskoisin että Monakin pitäisi heistä. Meillä on myös paljon juteltavaa kun emme ole nähneet 4 kuukauteen ! Jos tämä on sinulle liian vaikeaa toteutettavaksi, niin haluaisin vaikka pussillisen omenan makuisia nameja ^.^


Steve
Terveppä terve pukki ! Minä toivon tänä vuonna joululahjaksi paljon hikitreenejä, kirkkaanpunaiset pintelit, komean riimun ja lisää rakkautta äidiltä, sillä eihän hän sitä voi koskaan liikaakaan antaa ♥ Suurin toiveeni kuitenkin täksi vuodeksi on että pääsisin mamman mukaan Helsinkiin SM-kisoihin. Vaikka uudet paikat vähän pelottavia ovatkin niin olisi upeaa olla monien käsien paijattavana ja satojen silmäparien töllisteltävänä, puhumattakaan aplodeista ! Haluaisin myös tavata uusia kavereita joten SM-kisat olisi oiva tapa tutustua muihin. Ties vaikka sieltä löytyisi joku kiva tyttökin mukaan, sellainen raju ja itsevarma leidi, hehe.
Ninja
Rakas Joulupukki, toivoisin joululahjaksi paaaaaljon vapaana juoksentelua sekä jonkun nuoren ja villin kaverin minun kanssani jekuttelemaan Monaa sekä tietenkin Taijaa. Uusi loimi, porkkanat ja isot lihakset tulisivat myös tarpeeseen. Voisitkohan mitenkään lähettää pakettien mukana myös jotain tinkerin-karkoitusmaatti 3000:tta, John on nimittäin alkanut kiusaamaan minua ja haluaisin minun vakio ruohonurkkaukseni takaisin tarhassa. Kiitos jo etukäteen sinulle pukki, nähdään aattoiltana !
Fjöd 
Hyvää joulua pukki ja voimia sinne jouluhälinän keskelle, toivottavasti kuitenkin kaikesta kiireestä huolimatta ehdit lukea kirjeeni ajan kanssa ja ymmärtää että tarvitsen jokaista näistä asioista erittäin kipeästi !  Aloitetaan vaikka siitä että tällä hetkellä tallin vanhimpana, minulla on oikeus saada enemmän kauraa aamuisin sekä iltaisin, ja tupla-annos tietenkin rankkojen treenien jälkeen. Uusi ja parempi kuivike karsinan pohjalle, paksu toppaloimi kylmyyttä vastaan ja vähintään neljä lomapäivää viikossa. Paljon hauskoja estetehtäviä, kavaletit on parhaita. Sekä tietenkin muutama visiitti vanhan omistajani Vipsun luokse, kyllähän niitä vanhoja kavereita Elvistä sekä Akua ikävä aina välillä tulee ! Toivoisin myös että Taija jatkaisi minulla kisaamista vaikka talliin onkin ilmestynyt muutama nuorempi ja vetreäkoipisempi kaveri. Ja kuten edellisinä vuosinakin, toivon ettei minun tulevan vuoden aikana tarvitse kertaakaan nähdä raippaa lähettyvilläni ♥


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti